More sugar

juuljuse_skullikavand
juuljuse_skullikavand21
juuljuse_skull1
juuljuse_skull2
juuljuse_skullidkoos

Rohkem sugar skull’e! Klient joonistas ise algsed kavandid valmis, millele lisasin natuke oma nägemust. Arutasime hiljem veel detailid läbi ja läks andmiseks! Tuleb veel ühe korra üle teha ning mõlemale lisada alla lilli. Varsti näete.
Nõel: 7round liner
Tint: I True Black, I Dark Purple, I Aquamarine, I Co-Co, I Lemon Yellow, I Bright Red, A Oriental Orange, A Atlantic Blue, A Sky Blue

More sugar skulls! Client drew the first sketches and I added a bit of my vison to ’em. Later on we discussed about the details and then slinged the ink. Gotta do it one more time, as always plus add the flowers to both of them. You’ll see.
Needle: 7round liner
Ink: I True Black, I Dark Purple, I Aquamarine, I Co-Co, I Lemon Yellow, I Bright Red, A Oriental Orange, A Atlantic Blue, A Sky Blue

Leave a Reply

