Kajakaid /Seagulling

juuljus_punalill
juuljus_punalill2
juuljus_punalill3

Lisasime skullile juurde tulbid ja pilvi. Pilvede vahele paar kajakat kah! Teisele käele tuli samamoodi, aga hoopis teistugune. Eks kuskil järgmistes postitustes näete.
Nõel: 7 round liner (kuratsedateab miks ma ei viitsi vahest suuremat nõela panna, kütan koguaeg 7sega)
Tint: I Light Green, I Bright Red, I True Black

Added some tulips and clouds to the skull and a few seagullss as well. On the other hand it looks the same, but all the way different. You’ll see it in some next post.
Needle: 7 round liner (god knows, why I always use the 7rl, instead of changing it to magnum sometimes etc)
Ink: I Light Green, I Bright Red, I True Black

Leave a Reply

