Tiivad ja kolb / Wings'n'piston

tp_tiib2_2
tp_tiib2
Midagi mootorite maailmast. Kolb ja keps olid alustatud juba mõnda aega tagasi ühe teise tätoveerija poolt, ma ise ei ole veel jõudnud nendega väga tegeleda. Asusime esimese hooga hoopis tiibu tegema. Täna lasin ühele ka värvid sisse. Suleotstesse tuleb veel laimirohelist ja siia-sinna lillakat ja roosat ehk jne. Aega veel läheb.
Nõel: 11round liner, 15Magnum2
Tint: K, I Aquamarine, I Light Blue, I Bright Yellow

Something for gearheads. Piston and rod we’re already there, made by another tat2artist before I got my hands on it. But I have’nt done much about the piston-n-stuff yet. Instead we started with the wings and today I already added the colours in it. There’s gonne be some limegreen on the tips of feathers and maybe some purple and pink also… We’ll see, there’s lot’s to do anyway.
Needle: 11round liner, 15Magnum2
Ink: K, I Aquamarine, I Light Blue, I Bright Yellow

Psyscorpionin' continues

kaia_lilled_kavand
kaia_lilled

Seekord siis joonistasin kõigepealt pliiatsiga ette kirsiõied, tegin neile piirjooned ära ja siis otse tausta kütma. Lilled tulevad seest täidetud.
Nõel: 7round liner
Tint: I Bright Red, I Aquamarine, I Lime Green, A True Green

So, this time I first drew the lines for  cherryblossoms, did the outlining and then did a lil’ background. Flowers will be coloured.
Needle: 7round liner
Ink: I Bright Red, I Aquamarine, I Lime Green, A True Green

Cover-up & dotwork

ENNE/BEFORE:

eve_enne
POOLELI/ IN PROGRESS:

eve_1kord_pliiatsiga
eve_1kordNiisiis. Vaja vana tribal kinni katta. Lisaks kõigele muule on mind viimasel aja hakanud huvitama ka Tiibeti-teemalised kujundid ja dotwork e. täpitamine. Tegin kliendile väikse kavandijupi ja tuli välja, et ka talle see teema väga meeldiv on. Esimese korraga küll veel erilist tulemust näha ei ole – kõvasti on vaja teha vana üle, lisada värve jne. Kogu töö nahal on taaskord vaba käega – pliiatsiga mingisugune idee ette ja siis edasi vaatab, mis saab..
Nõel: 7round liner
Tint: K, I Dark Purple

So. Old tribal needs covering.
Besides everything else, I’ve been into Tibetan-themed designs and dotwork lately. So I drew a small design and showed it to client. And… it appeared, that she’s also into that kind of stuff. So – got the machine running and off we went. There’s not much of progress yet after only one session – needs a lot more covering, filling, lining, coluring etc. Handsfree again – some lines with pencil and then it just goes from there.
Needle: 7round liner
Ink: K, I Dark Purple

Magic scorpion

lilith_2
lilith_2_2Jätkub üle pika aja. Tegin suurema osa skorpioni mustast alast valmis ja värvisin natuke alumist seene- ja muud osa. Nagu näha, siis on veel pikk tee minna.
Nõel: 11round liner
Tint: I Peach, I Lime Green, I Aquamarine, K

Continues over a while. I did most of the scorpions black are and some of the area around the shrooms. As it seems, it’s still a long way to go.
Needle: 11round liner
Ink: I Peach, I Lime Green, I Aquamarine, K

Draakoni areng / Dragon improvement

paul_v2rve
paul_v2rve2
Väike vahepeala, et mis edasi läinud on. Täna tegin soomused ja lisasin lillat ning helesinist.
Nõel: 7round liner, 15Magnum2
Tint: K, I Drak Purple, I Aquamarine

A little improvement. Today I did the scales and added the purple and light blue.
Needle: 7 round liner, 15Magnum2
Ink: K, I Dark Purple, I Aquamarine